Hoe betaal ik?

Je betaalt per kalendermaand middels automatische incasso. Je hebt hier dus helemaal geen omkijken naar!

Wat zijn de internationale tarieven?

Hiervoor verwijzen we je graag naar de tarievenpagina.

Wat kost een abonnement bij EigenNummer?

Hiervoor verwijzen we je graag naar de tarieven pagina.

Waar vind ik mijn facturen en specificaties?

Versturen van facturen

Aan het begin van iedere maand krijg je van ons de factuur per e-mail toegestuurd. Het e-mail adres wat we daarvoor gebruiken is het e-mail adres wat je bij het plaatsen van de order op onze website hebt ingevuld. Hoe je dit kunt wijzigen kun je vinden onder Betalingscondities.

Facturen downloaden

Wanneer je een factuur wilt downloaden omdat je deze niet meer kunt vinden in je e-mail kan dit in de webportal. Ga hiervoor naar de webportal en ga naar: Account > Facturatie > Facturen

Specificatie van gesprekskosten

Voor een specificatie van de gesprekkosten ga naar: Account > Facturatie > Gesprekskosten

Specificatie van gefactureerde diensten

Voor een specificatie van de gefactureerde diensten ga naar: Account > Facturatie > Gefactureerde diensten

Wat zijn de betalingscondities?

Betaalmethode

Standaard betaal je bij ons via automatische incasso.

Betalingstermijn

Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen.

Rekeningnummer

Het rekeningnummer wat wij gebruiken om van te incasseren is het nummer wat je hebt ingevuld bij het plaatsen van de order op onze website.

Administratieve gegevens wijzigen

Wil je je rekeningnummer wijzigen? Ga hiervoor naar de webportal en ga naar:

Account > Administratie > Factuurgegevens

In het scherm wat opent kun je je NAW gegevens en rekeningnummer wijzigen.

Incasso mislukt

Wanneer het niet lukt om het bedrag van je rekening te incasseren of wanneer je het bedrag handmatig storneert krijg je van ons automatisch een herinnering en het verzoek om de factuur alsnog handmatig te voldoen. Wanneer wij de betaling na de herinneringen niet ontvangen besteden wij de incassotrajecten uit aan het bedrijf Payt.

Hoe wijzig ik mijn administratieve gegevens?

Wil je je rekeningnummer wijzigen? Ga hiervoor naar de webportal en ga naar:

Account > Administratie > Factuurgegevens
In het scherm wat opent kun je je NAW-gegevens en rekeningnummer wijzigen.