Opzeggen bij bellen naar verbruik

Als je hebt gekozen voor bellen naar verbruik is je aansluiting dagelijks opzegbaar. Na ontvangst van je opzegging worden je diensten dezelfde dag nog verwijderd uit de portal. Je bent vanaf dat moment niet meer bereikbaar.

Onze facturatie loopt per maand achteraf. Dit betekent dat je aan het begin van de maand na je opzegging je laatste factuur van ons zult ontvangen. Deze wordt dan rond de 15e van die betreffende maand automatisch geïncasseerd.

Opzeggen bij onbeperkt bellen

Als je hebt gekozen voor onbeperkt bellen heb je bij ons een jaarovereenkomst. Na het eerste jaar is je aansluiting per maand opzegbaar.

Zeg je binnen het eerste jaar op, dan kun je de factuur voor de resterende maanden in één keer krijgen. Ook kun je ervoor kiezen de facturen door te laten lopen tot het einde van je eerste jaar. Na het eerste jaar wordt je aansluiting opgezegd aan het eind van de maand + 1 maand.

Hoe stap ik over naar een nieuwe provider?

Vodafone VastOpMobiel

Als je wilt overstappen naar een andere provider en je je vaste nummer wilt meenemen is dit uiteraard mogelijk. Het is van belang dit duidelijk aan te geven bij je opzegging, zodat we het nummer niet verwijderen uit de portal. Overigens is het mogelijk om het nummer door ons te laten herstellen mocht je dit vergeten zijn te vermelden.

Vraag je nieuwe provider een porteringsverzoek in te dienen bij ons. Na ontvangst van dit verzoek zullen wij checken of je ook een opzegging hebt gedaan. We willen uiteraard voorkomen dat iemand anders je nummer overneemt zonder je toestemming.