Gesprekkenlijst

Via de webportal en de app kun je realtime je gesprekkenlijst inzien. Daarnaast krijg je inzichtelijk welke collega het gesprek heeft aangenomen en hoe lang het gesprek heeft geduurd.

Gespreksopname

In je dashboard zie je standaard een overzicht van al je oproepen. Met de module Gespreksopname neem je de gesprekken ook nog eens op. Ideaal wanneer je veel belt en niet alles direct kunt noteren.

Wachtrij

Een wachtrij is een professionele en klantvriendelijke oplossing bij piekdrukte van bellers. De beller krijgt een boodschap over het aantal wachtenden. Zodra er iemand vrij is om de telefoon op te nemen, wordt de telefoon automatisch doorverbonden.

Keuzemenu

Verwijs jij bellers vaak door naar iemand anders binnen je bedrijf? Door het gebruik van een keuzemenu wordt de klant gelijk doorverbonden naar de juiste persoon. Dit keuzemenu stel je gemakkelijk zelf in.

Meldingen

Met de module Meldingen (standaard bij de onbeperkt abonnementen) voeg je zelf ingesproken geluidsbestanden toe om ze af laten spelen wanneer iemand je belt. Denk hierbij aan “Welkom bij…” of “Een moment geduld…”.

Openingstijden

Breng je bellers met de module Openingstijden (standaard bij de onbeperkt abonnementen) op de hoogte van je openingstijden of kantooruren. Zo kun je bellers na 17.00 uur bijvoorbeeld een geluidsbestand laten horen, waarin je vraagt om op een later moment terug te bellen of om een boodschap achter te laten.

Wachtmuziek

Kies ervoor om wachtmuziek af te spelen wanneer je een oproep in de wacht zet. Je kunt met de standaard module Wachtmuziek een nummer uit je eigen playlist kiezen. Het toevoegen of wijzigingen van je playlist doe je eenvoudig online via Mijn EigenNummer.

Belgroepen

Wil je meerdere telefoons aanroepen wanneer je gebeld wordt? Of wil je dat toestellen op volgorde aangeroepen worden? Met de standaard module Belgroepen maak je groepen aan zonder enige beperking, zodat je optimaal bereikbaar bent.

Zakelijke voicemail

Stel een zakelijke voicemail in met de standaard module Voicemail, wanneer je niet altijd bereikbaar bent. Kies voor standaard ingesproken berichten of een gepersonaliseerd bericht. Alle ingesproken voicemail berichten komen als geluidsbestand binnen op je e-mail waardoor je er nooit meer één vergeet.

Browser plugin

Met de gratis Browser Plugin (voor Chrome of Firefox), hoef je nooit meer een nummer in te toetsen op je telefoontoestel. Een simpele klik op het nummer volstaat om uit te bellen. Alle telefoonnummers die je tegenkomt in je webbrowser worden aanklikbaar. Wel zo handig!

Flexibel schakelen

Geef aan hoe je bereikbaar wilt zijn; op een vast toestel, een softphone op je PC/laptop of via een doorschakeling naar je mobiel.

Belplan

Wijzig de manier waarop je bereikbaar wilt zijn, eenvoudig zelf in het Belplan. In een aantal stappen klik je bij elkaar wat er moet gebeuren wanneer er iemand op je vaste nummer belt. Dit is ook tijdsgebonden in te stellen.

Digitale fax

Met onze module Digitale Fax komen inkomende faxen als PDF binnen op je e-mail. Ook vanuit je mailbox is faxen versturen naar een fax nummer mogelijk.

Digitale vergaderruimte

Maak gebruik van de functie Digitaal Vergaderen om met meerdere mensen tegelijk een gesprek te voeren. Je geeft je bellers toegang tot je digitale vergaderruimte met een pincode. Maak zoveel digitale vergaderruimtes aan als je wilt. Op deze manier overleg je eenvoudig telefonisch met meerdere personen.

Pickup groepen

Wanneer je gebruik maakt van vaste telefonie, maak je met de standaard functie Pickup groepen aan. Met een Pickup groep is het mogelijk om een inkomende oproep van een collega op te nemen, door het gebruik van een toetsencombinatie. Zo blijven telefoontjes nooit onbeantwoord.

Filters

De standaard module Filters maakt het mogelijk om nummers te filteren uit het belverkeer. Voor bijvoorbeeld netnummers, landelijke nummers of anonieme bellers maken we dan een specifieke routering aan.