Bestelproces

Wat gaan we voor je doen?

 

  • We controleren jouw gegevens;
  • We nemen indien gewenst jouw huidige nummer over van je huidige provider;
  • We maken een VoIP-account voor je aan;
  • We richten jouw account in;
  • En we mailen jouw inloggegevens door!

Op werkdagen besteld?
Dan kun je vandaag nog aan de slag!

Hoe haal ik het maximale uit mijn VoIP account?

Je kunt jouw pakket uitbreiden met handige extra functies wanneer jij dat wilt. Denk bijvoorbeeld aan een persoonlijke voicemail, digitale fax of filtering van anonieme bellers. Wij helpen je graag om jouw telefonie-ervaring naadloos aan te sluiten op jouw wensen.  Klik op een van onderstaande functies voor meer informatie.

Alle extra functies bekijken

Wil je jouw bundel uitbreiden met een van de extra functies?
Dan kun je dat eenvoudig inschakelen in Mijn Eigennummer. In deze omgeving kun je eenvoudig jouw belplan beheren, doorverwijzingen instellen, filters instellen en extra functies in- en uitschakelen.

Als wij je bestelling verwerkt hebben, sturen wij jouw inloggegevens voor Mijn Eigennummer toe per mail.

Vast Op Mobiel

Vragen? Neem contact met ons op!

Heb je vragen over je bestelling, het inrichten van je account of extra functies? Neem dan contact met ons op via de chatfunctie op de website of bel naar 088 26 66 400. We helpen je graag om het maximale uit jouw eigen nummer te halen!

Contact opnemen